Skarin: Då kanske även du håller med om att en ev KS kan bli än jobbigare för TIK med ankedning av LO. Med AS-lag bestyckade med NHL-importer...
Inlägg: 1524414
Svarskommentarer
Sv: Zäta till Zug
mikenomad: Absolut. Har dom lagen fortsatt råd att förstärka och inte vi, så kommer vi åka ur. För gott och för alltid. Men än är vi inte i KS. Som tur är. Säsongen har precis bara börjat. Som tur är.
+ 1