Mäster T: Ja det kan han. Men jag tror inte det.
Inlägg: 1524480
Svarskommentarer
Sv: NHL lockout 2012
Skarin: Jag gillar inte utvecklingen av den här soppan. Inte alls.
Gör inte Nubben o Nollan nånting åt det här så blir det ännu svårare för Timrå att fixa den här säsongen. Gigantiskt mycket svårare än det redan är. Det är min åsikt.
Gör inte Nubben o Nollan nånting åt det här så blir det ännu svårare för Timrå att fixa den här säsongen. Gigantiskt mycket svårare än det redan är. Det är min åsikt.