1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1524491

Sv: NHL lockout 2012
Laken: Du är alltså inte förvånad att han skriver på för HELA lockouten? tjena "efterklok". Du är ju vis på alla ämnen som kommer upp du! 

Jag är sjukt besviken och förvånad att han inte skrev korttid med kanske 1mån i taget. Had fan räknat iskallt med Zäta i Jan och framåt och lockouten blir hela säsongen.

Svarskommentarer

Sv: NHL lockout 2012

Blizzard: Det jag menar är att jag på slutet haft en oroande känsla kopplat till NHL-lockouten. Att den i allra högsta grad kommer missgynna Timrå. Redan igår var jag ju inne på de här bitarna, att tänk om Timrå inte hittar en lösning med Z.
Svårt att förklara men har liksom haft på känn att något sådant här skulle hända.

Men än så länge är säkert inte det sista sagt i frågan...


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer