1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614900 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1524497

Sv: NHL lockout 2012

El Maco: Jämförelsen med Foppa går inte riktigt att göra, tycker jag. Modo har traditionellt ett helt annat stöd av företag. Det är den enda stora klubben i regionen och behöver inte tävla med basket- och fotbollslag, som vi behöver.
Dessutom var Modo och Foppa betydligt större i Övik än vad Timrå och Zäta är i Sundsvall/Timrå.
Följaktligen har Modo mycket större möjligheter att lösa en sån här situation än vad vi har.


Svarskommentarer

Sv: NHL lockout 2012
hubbenorlen: basket är väl ingen konkurrent de är en sån frukansvärt liten sport i sverige så den finns nästan inte .

Sv: NHL lockout 2012
hubbenorlen: Foppa hade betalat själv, så jävla enkelt är det!

hahaha allvarligt, basket? Zätas vara eller inte hänger på att det finns ett framgångsrikt lag i basket i trakterna, jag måste skratta lite.  

Sv: NHL lockout 2012
Jag är så himla besviken på HL, Timrå o Zäta....dä ä sant dä!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer