1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1524559

Sv: NHL lockout 2012
Blizzard: Vilken jävla jämförelse. Det där är ju huvudsponsorer.
Sundsvall/Timrå är en liten sponsormarknad. Om ponerar att Timrå IK var det enda elitlaget i regionen. Då skulle företagen vara villiga att betala mer pengar för att synas i det sammanhanget. Tar du bort ett elitlag av tre, så kan de två kvarvarande få ut mer pengar. Tar du dessutom bort två av tre så kan det enda kvarvarande elitlaget få ut maximalt med pengar. Punkt slut.
Och även om Dragons omsättning i relation till Timrå IK:s är relativt liten, så skulle dessa pengar garanterat vara väldigt välkomna i den situation som klubben befinner sig i nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer