1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614908 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1524572

Sv: NHL lockout 2012
Mäster T: Hörs bra dä. Spinner vidare på prospects, skulle vi kunna nypa en som Edler? I spekulationens värld så skulle vi väl kunna vara ett alternativ  om Modo /Edler inte skulle bli av. 

Svarskommentarer

Sv: NHL lockout 2012

sargad: Det är bara vi o LHC som kan ta in icke EU spelare av ES lagen.

Växjö oxå om dom får iväg Moran som dom arbetar på tydligen.