hubbenorlen: Vad är skillnaden jämfört med när bobcats fått stryk mot Örebro? Ingen som brydde sig då heller.
Inlägg: 1524643
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
...så drömde jag inatt att vi vann med 3-1. Sista målet gjordes i tom bur av N.N efter att först, helt oattackerad och ensam i zon, ha misslyckats 4-5 gånger med att få in puckjäveln i det öppna målet.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
El Maco: Skillnaden är väl att han då inte kunde gå igenom stan med den där fantastiska vinnarkänslan. Det krävdes en degradering till Division 1B för att den skulle infinna sig. Ganska tragiskt.
+ 1