Bragd-Birger:yep, allt känns avslaget... ingen gnista ingen fart... bara ingenting..
Inlägg: 1524817
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-10-09
SuperMupster: Många lag vi mött hittills har ju varit riktigt dåliga i första perioden också. Men sen har de kommit tillbaka och spelat sjukt mycket bättre. Hoppas vi klarar av det också.