1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1525281

Sv: NHL lockout 2012
mikenomad: Vet allt säger bara en mille i veckan och det är otäckt att ställa upp  5-6 månader när klubben lever på konstgjord luft säger bara dra åt h-- men säger bara  FOPPA se och lär skånes lilla fridolf  Skäggväxt samma nivå men sen utklassad som spelare hjärta för klubb sen mottagande han fich 04-05 o pissa på dessa nu.

Svarskommentarer

Sv: NHL lockout 2012
Modano: Du... vet du ...att om man tar bort an från ditt namn så får man Modo..... Kul, va?!

Sv: NHL lockout 2012
Modano:vems förtjänst tror du du de är att nordgren spelar i timrå? 

Sv: NHL lockout 2012
Modano: Jag tror att kontentan av det du skriver är att Foppas hjärta klappar hårdare för Modo än vad Z:as gör för Timrå. Och jag tror vidare att du har rätt i det fallet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer