1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614890 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1525325

Sv: NHL lockout 2012

Jag tror allvarligt att Modo kommer att "dumpa" Steen om Påhlsson kommer tillbaka. Så länge inget lag gått över gränsen vad gäller täcka upp för skadade nyckelspelare ser jag inte att Modo skulle göra det.

Modo har råd med Enström, men då han är dyrare än Steen så är man nog oerhört nöjda så länge det är status quo med lockoutspelare. Hade man varit i någon streckstrid så är jag inte lika säker, men just nu kan man luta sig tillbaka och vara nöjd med situationen där man inte retar Loob och Hellber ytterligare.


Svarskommentarer

Sv: NHL lockout 2012

J F K: du är naiv!

steen lirar i modo tills säsongen eller lockouten är över!

sedan är det skillnad på att ha råd med enström och ta sig råd med enström...

man vill juh se till att hamna plus i räkneböckerna o modo går juh som tåget med steen så varför sätta sprätt på mer?


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer