1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1525389

Sv: NHL lockout 2012

söder över: Samme VAR ordinarie i NHL, nu är han skadad, 1 spelare ersätter, inte 2 elr 3. Enström har ännu inte plockats in.

Själv vill jag ALLTID se de bästa spela, även om det betyder att Henke tar spaden i FH o leker hem guldet i vår!

Så jag hoppas de öppnar upp, sen om ni saknar pengar är ju synd, men så är det tyvärr alltid - FBK/HV kommer nog alltid ha mer pengar än TIK, RBK, Modo osv. Rättvisa? Finns inget sånt, bara amsagor, tyvärr.  Varför sitter Sigbjörn O o rullar tummarna i Sthlm o vi i Y-län betalar 140 papp i månaden? Rättvist? nee

BB: Skuldfriskrivn? Mot vilka, Loob/Helber? Skiter fullständigt i det! Liksom de skiter i övr klubbar! Var o en är sig själv närmast, såere, o kommer alltid vara!

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...