1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1525591

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2012-10-11
Det jävliga är att FBK inte behöver vara bra för att vinna en sån här skitmatch

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2012-10-11
Modano: Förstår inte hur Friberg o Crippe kan få spela så mycket i pp o bp o gud vet allt. Friberg har inte åstadkommit mycket denna säsong. Hoppas Wedin tar hans plats på lördag.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2012-10-11
Modano: Alla är rädda för pucken. Noll struktur. Ett och annat vådaskott på mål. Detta måste vara en mardröm. Väck mig!

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2012-10-11
Modano: De är nästan kul att kolla på då alla når sin lägsta nivå samtidigt. På samma nivå som aik matchen och frölunda matchen ifjol .

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2012-10-11
När såg jag TIK såhär blek senast? - Ja, det måste jag slå i historieböckerna för att kunna ge svar på. Duscha och åk hem efter 2 perioder, ska man spela match måste man vara matchberedd. Det stinker träningsmatchinställning hos de röd/vita ikväll. Mår illa att se eländet. 

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2012-10-11
Modano: Bedrövligt.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2012-10-11
Detta är ju skämmigt nästan

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2012-10-11
Modano: Nä precis. Vi är tacksamt offer

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer