Modano: Förstår inte hur Friberg o Crippe kan få spela så mycket i pp o bp o gud vet allt. Friberg har inte åstadkommit mycket denna säsong. Hoppas Wedin tar hans plats på lördag.
När såg jag TIK såhär blek senast? - Ja, det måste jag slå i historieböckerna för att kunna ge svar på. Duscha och åk hem efter 2 perioder, ska man spela match måste man vara matchberedd. Det stinker träningsmatchinställning hos de röd/vita ikväll. Mår illa att se eländet.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer