1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1525613

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2012-10-11
zaccodog: ja, det ser ju ganska hoppfullt med bara 2-0 till FBK efter två riktigt usla perioder.... Bara vi bänkar Jonte så kan det nog ta sig....hsn har väl varit direkt ansvarig för båda....men men, 2mål= ingen omöjlighet.? Eller ?

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2012-10-11
erathoo: Inget är omöjligt. Om Jonte blixtrar till med några Gretzky passningar så är vi med i matchen igen.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2012-10-11
erathoo:När vände timrå em match senast?

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2012-10-11
erathoo: Normalt sett inte men med det här spelet så känns det snudd på omöjligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer