Ska vi ta något positivt hörrni? Har ni lagt märke till att vi faktiskt kan forcera på slutet när vi ligger under? Det har vi inte klarat av på ett par säsonger. Vi har inget att visa för besväret men i år ser Timrå ut pretty much som ett hockeylag i sitt agerande.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
glenninski: Tänkte som du jag.
Ska vi ta något positivt hörrni? Har ni lagt märke till att vi faktiskt kan forcera på slutet när vi ligger under? Det har vi inte klarat av på ett par säsonger. Vi har inget att visa för besväret men i år ser Timrå ut pretty much som ett hockeylag i sitt agerande.