arnio: .. och det skulle inte förvåna om Modospelarna får spela gratis på Veckefjärden också, hehe. Nä, men det är svårt att tycka illa om en sån som Foppa, verkar vara helreko rakt igenom och ger nästan alltid ett gott intryck. Men även solen har sina fläckar som vi konstaterade igår gällande Traste som inte förstod sig på hockey. Gäller även Foppa, han var bra på spela och har gjort mycket gott vid sidan av isen men han är helt tondöv när det gäller att heja på hockeylag, sorgligt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
arnio: .. och det skulle inte förvåna om Modospelarna får spela gratis på Veckefjärden också, hehe. Nä, men det är svårt att tycka illa om en sån som Foppa, verkar vara helreko rakt igenom och ger nästan alltid ett gott intryck. Men även solen har sina fläckar som vi konstaterade igår gällande Traste som inte förstod sig på hockey. Gäller även Foppa, han var bra på spela och har gjort mycket gott vid sidan av isen men han är helt tondöv när det gäller att heja på hockeylag, sorgligt.