Lill-Spaps: jag spelade ju på sverige, vad fan är ditt problem?
Inlägg: 1527643
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Blizzard:
Mitt problem är att man helt öppet sitter och TOKNJUTER när Sverige ligger under. Då är man dum i hela jävla huvudet. Oavsett vilka man har spelat på.
+ 8