superfalle: Det är nästan spöstraff på att ha missat den här matchen. Jag valde självklart hockeyn före och i underläge med 0-3 kändes det rätt meningslöst att se andra halvlek. Jo, eller hur... :)
superfalle: ja nu vart de literoligt, kul för dom som är riktiga fotbollsnördar, dom är nog glada. jag får bara ett litet leende, fick aldrig upp bragdstämningen eftersom jag bara såg sista 30min.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer