1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1528016

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Ja det var ju jag som drog igång det med ett ironiskt svar till Blizzard på skämt. Men skulle nu ändå Bello stå ikväll så skulle det ju kännas direkt olustigt....

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Enligt uppgift är det Sehlstedt som står ikväll. Tjänstefel av Montén!

Sv: Apropå nånting...

"Tränare Tomas Montén har valt ett upplägg att låta målvakterna rotera. Daniel Bellissimo har stått åtta matcher medan Lundström gjorde sin femte match i tisdags.

– Så kommer vi att fortsätta göra. Jag tror att det är bästa vägen att hitta utveckling hos bägge två. jag är jättenöjd med bägges insats så här långt samtidigt som de fått hjälp av vårt försvarsspel, säger Montén.

I kväll väntar en ny, viktig match för Montén och Lundström hemma mot bottenkollegan Växjö. Det blir för övrigt coachen Sam Hallams första match som huvudtränare för smålänningarna."


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.