1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614732 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1528056

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Mäster T: Samma här. Vaknade imorse med en oro i kroppen.

Det enda jag begär är att vi uppträder på samma sätt som senast. Intensivt, fysiskt. Det var därför vi vann den matchen. Det går inte att fundera så mycket. Rakt, enkelt, intensivt, rejält. Vi måste visa vilka som bestämmer i vår hemmaborg! Ligga nära, smälla på, in med folk på mål.

Det är dags att spela hemma hemma nu. Lev gärna om på läktarna också, i 60 min. Bär fram laget! Nu är det allvar. Vi måste få till en seger på HEMMAPLAN.

Kommer bli duktigt besviken om vi gör en slätstruken insats.

I övrigt ser laget likadant ut förutom att Molinder är med som extraforward. Dallas byter också om.

Giv oss en lite lätt frid - VINN!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Skarin: Om spelarna i n t e kommer ut som rabiessmittade mothafuckaz from hell vet jag fan inte vad jag gör. Det måste bli så.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18

Skarin: Säsongens viktigaste match hittills. Det kryper i kroppen på mig.

Så viktigt med seger o 3 p.


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.