1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614732 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1528057

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18

Mäster T: Ja, nog börjar nerverna visa sig på en... I o f sig tror jag det beror på att vi under flera år blivit så besvikna när vi har haft en möjlighet att distansera ett annat lag men inte lyckats vinna "rätt" matcher. Under senaste säsongerna kan jag inte komma ihåg en enda "6 poängs" match där vi gått segrande ur striden...

Så vi har blivit för "luttrade" för att våga tro på seger...

Därför vore det en gudagåva om laget kunde bevisa motsatsen och vinna mot Lakers.


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.