jå1: samma här!! Jävla saik rögle på tre kanaler....
Inlägg: 1528126
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
lincoln: fungerar det för er nu? Jag kan fortfarande bara se Skellefteå-Rögle. Så jävla tråkigt..