mikenomad: katastrof
Inlägg: 1528131
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Nordgrens förtjänst, ojojoj vad vi behöver en sån som Gunno i PP!
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Jockz: Nja. Tycker mest att det är det sedvanliga problemet med att spela mot lag som är täta i mittzon.
En positiv sak: Dallas förstapass. Har noterat flera fina från honom.
En positiv sak: Dallas förstapass. Har noterat flera fina från honom.