Inlägg: 1528288
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
mikenomad: Men... då var det alltså till syvene och sist inte Perra det satt i :-) Det som gör en mest skrajsen en svart kväll som denna är känslan att vi inte fixar KS ännu en gång.
Avslutar med dagens gonattvisa, Hank Williams-cover i moll :-(
+ 1
Redigerad kommentar