Mäster T: Det bästa vore om det inte var så.
Inlägg: 1528377
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Inte vet jag, men allt snack om den svaga insatsen igår sammanfattas av den alltid lika korrekta Fredrik Söderberg: