Skarin: Meen...TV-inslag. Orka! Kan inte nån som hört årerge?
Inlägg: 1528401
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
mikenomad: Precis! Tv-inslagen funkar ju apa om man exempelvis sitter i möte :-(.
Däremot funkar det ju iofs bra om man sitter i bilen...
Däremot funkar det ju iofs bra om man sitter i bilen...