Inlägg: 1528427
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
mikenomad:Är det några tik spelare som läser detta så vill jag säga.SKJUT på mål o inte ner i hörnen,ÅK framför mål o skym o inte ner i hörnen.Ni tillbringar 95% av all istid nere i hörnen.Träna o skjut på ett hockeymål o inte ett bandymål,ni måste kunna träffa oftare.Lite direktskott o tacklingar vor inte heller fel annars kan ni börja med innebandy
+ 6
Redigerad kommentar