Inlägg: 1528639
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Blizzard: ja fy fan . De va på den tiden då man tyckte de va skandalöst lite folk på matcherna om de va 5 tusen .
Fyfan, och på sättet allt avgörs, 7:e avgörnade, Hahl var äntligen tillbaka efter sin skada som gjort att han missat de första 6 matcherna, han spelade verkligen bra ocksåoch man tänkte "fan om han varit med från match ett" sen blir det övertid en kontring och backlund blir totalt ur spel när dom passar och direktskjuter! FYFAN!
ALLT var tomt efter det.