1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1529210

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20

Olle: Modo kan väl inte rå för att de andra lagen redan spenderat hela sin budget på att rensa marknaden på de bästa spelarna.

Oroa er på hur ni skall få igång spelet så mycket som möjligt i stället så ni slipper möta NHL-lag från allsvenskan.


Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20
NuMo: Om du och jag ska tävla i ett maraton löpning. Vi har kommit överens att vi får inte använda cyckel, men efter 5 km så börjar jag cyckla. Tycker du att det är rättvist?

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20
NuMo: vänd på det då. Om vi skulle ha fått in Zäta och ni ingenting. Då skulle ni har varit cementerade därnere och vi gjort. En liknande resa som er. Mysigt va?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.