1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1529250

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20
Wayne Gresky: Äpplen och päron är gott. Som sagt: om lagen i Hockeyligan gemensamt bestämt att man inte ska anmäla varandras spelare till disciplinnämnden så är det enligt ditt synsätt givet att ett lag som har chans att få bort nyckelspelare i motståndarlaget inför en 7:e avgörande final ska anmäla ändå. Modo skulle säkert göra det (och sen säga 'jamen, ni hade också gjort samma sak), jag är däremot inte hundra på att ni aplåderat FBK om dom gjorde det mot er.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.