1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1529359

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20

superfalle: Det som är på gränsen på TIKs grej med kommunen handlar om att man inte får låna sponsorpengar från framtida säsonger för att få ut Elitlicensen. Och det kan man väl kanske ifrågasätta, att TIK fått ut pengar som egentligen ska komma om framtida säsongen för att klara sin elitlicens. 

Åtminstone tror jag det var vad WG menade.

Men please andas, detta är ingen brandfackla som skall bemötas med, MEN NI DÅ!!""!""#!##!?.  


Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20
spud: Fast det är ju ni som kör 'men ni då??!!1' när vi påpekar att ni är falska fuskisar.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.