1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1529428

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20
Bad_Brett: Det där exempet med bensinpris är inte bra. Jag har inte tillräckligt med tangeneter för att förklara hur skevt det är i jämförelse med att ta in spelare i ett hockeylag. Fjongonononong, där gick en fjäder.

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20
sargad: hahahaha . Jag läste de där om bensinen nu . Kul jämförelse . Till hans försvar så tror jag att han antingen är väldigt väldigt ung eller tämligen lågbegåvad . Hursomhelst så var de roligt

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.