Bad_Brett: Det där exempet med bensinpris är inte bra. Jag har inte tillräckligt med tangeneter för att förklara hur skevt det är i jämförelse med att ta in spelare i ett hockeylag. Fjongonononong, där gick en fjäder.
Inlägg: 1529428
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20
sargad: hahahaha . Jag läste de där om bensinen nu . Kul jämförelse . Till hans försvar så tror jag att han antingen är väldigt väldigt ung eller tämligen lågbegåvad . Hursomhelst så var de roligt
+ 6