1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1529509

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20

J F K: hörru du!

"Vid omröstningar om större förändringar fanns tidigare vetorätt, men numera räcker det med 75 % av rösterna."

och 9 för och 3 emot gör att "för-sidan" inte uppnår sina 75%, för visst räknas väl ednå en utökning till 14lag som en stor fråga? 


Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20

Blizzard:

Var inte Djurgården ironiskt nog ett av de lag som var mot en
utökning av elitserien till 14 lag? Så då kanske de klubbar som är
för, ska passa på att ta upp frågan igen. Jag gissar att Rögle är för.


Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20

Blizzard: Det var också en stor fråga.

Jag skrev dock att det inte alltid räckte med majoritet och ditt svar tyder väl knappast på någonting annat?

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.