Dream Team: Hoppsan! Ja för vår del skulle det väl innebära katastrof om FBK förstärkte med lockoutspelare, då är det ju liksom grönt ljus för alla som har råd att värva...och kvar står vi på perrongen.
Inlägg: 1529613
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20
Olle: Nä, Loob tar nog in Rastislav Pavlikowsky eller Hannula istället på korttid. Dessa är ju inga hemska NHL-spelare...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20
Olle:
"Färjestads klubbdirektör Håkan Loob: "- Vi har haft interna möten och behöver inte motivera det. Det är ett beslut taget och det spelar ingen roll vem som sa ja eller nej. Det finns ett beslut och det ska man vara lojal till."
+ 1