1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1529920

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2012-10-24
hubbenorlen: Kollade på laguppställningen på swehockey.
Anton Wedin går in i 2:a med Gunno o Alexander. Jonte in i 1:a med Hagos o Crippe.

Ser ut som Bagarn är extra ikväll liksom Boyce.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2012-10-24
Mäster T: Bagarn petad och samma jävla skit 1a kedja börja likna perra o ägghalvan nivå på tränarsidan

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2012-10-24

Mäster T: Korkat, Bagarn har varit bäst i laget många matcher. Jonte borde bänkas.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...