1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1529946

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2012-10-24
Olle: Inte ett rätt av crippe som vanligt Lundsröm räddar oss så jävla dålig framför båda kassarna snälla skolpojkar fy fan

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2012-10-24
Suck va sävliga vi är...

Fegt av rögle killen att ge sig på dahlrot...

Han orkar juh knappt hålla i klubban stackarn...

Hedman är helt jävla kass!

Men jätteskoj att se hagos glädje!

O robin persson är ju riktigt riktigt bra!

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2012-10-24
Dahlroth o Hedman är det otroligt jobbigt i egenzon, snart ringer det i baken om dom får fortsätta tillsammans.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer