+ 4
Inlägg: 1530521
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Ajameja. Visst är det så. Klart det är imponerande. Samtidigt har de absolut ingenting annat.
Timrå har.......
Sundsvall har.......
Vi har!
Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: yepp . Inga hobby supportrar där inte . Inget gnäll på arenans placering eller annat trams . Hela bygden sluter samman . År efter år . Stort
+ 1
Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Ja helt otroligt! Nästan lite otäckt.
Som ett gäng läskigt fokuserade rainmen.
Dessutom är de oftast jädrigt trevliga. Eller är det bara dialekten man lurar sig på....?
Som ett gäng läskigt fokuserade rainmen.
Dessutom är de oftast jädrigt trevliga. Eller är det bara dialekten man lurar sig på....?
Det har funnits potential i Leksand för att redan tagit klivet upp i elitserien. De har inte lyckats, till mångas förtret. Men likt förbannat står dom där, de som älskar Leksand, och hejar fram dem. Såväl hemma som borta. Jag må vara Timråit i själ och hjärta men jag är full av beundran över den entusiasm som Leksands supportrar sprider. Världsklass.