+ 1
Inlägg: 1530542
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sen att de har världens ödmjukaste Gabbe Karlsson och en målvakt som ser ut som Morgan i Ullared gör ju inte saken sämre;)
+ 3
250kg kärlek:
Har aldrig beundrat en bortaklack i Eon men då Leksand var här i KS så var det nästan man hade en tår o ögat över hur sportsliga de är.
Hoppas de verkligen tar sig till ES för de skulle verkligen sätta färg på en aningen beige serie.
Dock inte på vår bekostnad såklart.