haggen: Enda gången jag slagits i en hockeyhall var när jag blev påhoppad på läktaren i Leksand för typ tio år sedan. Kanske världens töntigaste kamp, typ catfight. Ingen kom till skada. Bara patetiskt helt enkelt, i många dimensioner. Men, hursomhelst, alla är inte barbapappamysiga ens på leksandsläktarna.
Inlägg: 1530549
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
El Maco: kommer ihåg två ca 50+are som hetsa mot klacken i ks! Dom skulle ha en smäll! Men man mådde gott efter OT målet dom kunde inte ens kolla en i ögona
Sv: Apropå nånting...
El Maco: Ok, trots det så ser jag hellre Leksand på läktarn än Modos stenkastande sugrör.
+ 2