Inlägg: 1530559
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: wow . Mitt i leksand . Som har mindre än 5 tusen invånare . Ja fy fan hela leksands befolkning och deras främmande går på hockey varje match . Troligt
superfalle: ' Inget gnäll på arenans placering eller annat trams . '
Vart ligger Leksands Arena? Kanske mitt i Leksand? Mora har ett eget lag och Rättvik känns inte så sexigt.