1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1530590

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-10-27
sargad: Bello i mål tydligen och Pelle kvar hemma i väntans tider. Kanske smart att lufta Bellissimo i en match där inga förväntningar finns. Eftersom jag tror vi stortorskar idag så riskerar man iaf inte knäcka Jockes sj.förtroende...

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-10-27
mikenomad: det där med barn är åt helvete! 3 p åt mitt timrå är så jävla mycket mer värt hur fan kan man stanna hemma, han hinner väl se ungen sen!!


Annars får man väl pippa så ungen kommer på försäsongen

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-10-27
mikenomad: Ja tänkte också så. Men sedan tänkte jag lite till. Tänk om Bello gör sitt livs match och håller nollan och vi vinner med 1-0?
Hur gör Monty i nästa match då....?
Jaja. Lär ju knappast inträffa.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer