1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1530996

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-10-27
söder över: En av de bättre? I min värld har jag inte sett TIK så fokuserade och så frekvent skridskoåkning i någon match iår som man igår visade upp. Kändes lite som de gamla TIK som mer lr mindre pulveriserade sönder motståndarna på hemmaplan typ. Kanske inte målmäsigt , men genom extremt tempo och frenesi. Igår är man 100 % klockrena i 2 perioder, för att i 3e kanske delvis pga  viss trötthet gå ner, men även attt SAIK går all in och får fart som de brukar få hemma. Men detta är utan konkurrens årets bästa match av TIK, även om man var bra i Cloetta nyligen. Bello, Jonte, Persson tycker jag höjer sig lite över övriga. Hoppas man kan bygga vidare på detta nu till veckan då 3 tuffa hemmamatcher väntar.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.