1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1531004

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-10-27
söder över: Ingen stor överaskning att du inte nämner Hedström. Kanonmatch av alla dock, nu kanske vi kan hålla formen?

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-10-27
Lemmy: ingen stor överaskning? Varför inte? Är jag Hedström ovänlig av mig? Det var en ärlig miss att inte nämna honom men han var jäkla duktig hela matchen inte bara som experten sa under 3 perioden. Han gjorde en av sina bästa framträdanden igår för den här säsongen. Om jag gnällt på honom så har det varit befogat! De gånger jag reagerat så har det varit avsaknad av fysiskt spel o då när han tabbat sig vid offensiv blå och onödiga utv...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.