1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1531033

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-10-27
Lemmy: om jag har hatat på någon enskilld spelare så har det varit bellissimo... o han fick juh cred...

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-10-27

söder över: Ja, det vart lite fel. Inte riktat till dig personligen, ursäkta. Mer att "många" då, har lätt att pissa på vissa så fort tillfälle ges, sen blunda när de gör bra matcher.

Kul dock med att bli utsedd till idiot bara för att man försvarar en spelare, jag ser matcherna jag med (ej riktat till dig söderöver), kanske inte med lika pessimistiska ögon som de andra proffsen men jag har viss erfarenhet.


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.