nectis: Gäller detta bara på lördag? Hur blir det på tisdag och torsdag då? Inget skrikande eller?
Inlägg: 1531176
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
John K: Som Blizzard skriver. Det finns oftast plats så det räcker dom andra matcherna så där är problemet inte lika stort.
Sv: Apropå nånting...
John K: det är inte fullt på ståplats på tis och tors? tänka först skriva sen.
Mot modo finns risken att stå blir full, och då tar fågelholkarna skrikarnas platser.
Mot modo finns risken att stå blir full, och då tar fågelholkarna skrikarnas platser.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
bra att lämna kranen fullt uppskickad i luftan fast dom blivit varnade i flera dagar...only in america... -.-