1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1531221

Sv: Apropå nånting...

TRL: Jag tycker att det är läge för det. Vi har ju centerskador dessutom.

Några veckor på Larsson säger man. Vi vet ju vart det slutar. Minst 6 v säger jag o tillbaks i slutet av dec.

Nån som säger emot o hävdar tidigare?

Agera Nubben!
Ta in Regin, Stamkos, Strålman.

Zäta vid Jul. Han är ju ändå hemma här då.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Mäster T: Kris och kris ? vann vi inte förra matchen utan Larsson , ingen fara tror inte att Nubben ligger på soffan, han gör vad han kan göra.

Sv: Apropå nånting...
Mäster T: Och Lindqvist i bästa fall tillbaka efter uppehållet. Snackades det inte tidigare om att han nog skulle kunna vara aktuell t.o.m före? Nä..det drar ut och drar ut...vår nye "gnagarn"?

Sv: Apropå nånting...
Mäster T: För mig får de gärna ta in Martin St. Louis också så vi får lite mer fart under rören! ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer