Inlägg: 1531379
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-10-30
Jo men det känns ok...
Bellis nominerar sig till veckans räddning...
Den var riktigt skön!
Bellis nominerar sig till veckans räddning...
Den var riktigt skön!
Inget onödiga rundel dumpar när vi kan dra på mål carlsson