Inlägg: 1532840
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03
Blizzard: Nyss kämdes du så att du kunde dö över oss i Timrå och allt vi stod för? Det blir tomt i elitserien när du är klar.
+ 8
1-0 hit och 1-0 dit, FYFAN!! jävla dynggäng!
skönt dock att rögle torska, men fy fasen vad man blir äcklade av luleå!