Inlägg: 1533042
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03
mikenomad: Ja MoDo har så pass mycket spets att de är ett slutspelslag.
Dessutom lär de förstärka under uppehållet.
Om inte de avvaktar nhl-säsongens inställande.
30°C varmt idag. Bölrjade dagen med San Miguel och toast.
Men det är som farsan sa; passa på. Det är bara där den är god
Dessutom lär de förstärka under uppehållet.
Om inte de avvaktar nhl-säsongens inställande.
30°C varmt idag. Bölrjade dagen med San Miguel och toast.
Men det är som farsan sa; passa på. Det är bara där den är god
+ 1
f.n.