mikenomad: Alldeles rätt. Dessutom finns det kanske pantbrev som man skulle kunna belåna till rätt ränta. På så sätt får man en likviditet som gör att man slipper hålla på fakturor till leverantörer och även hamna i problem vad gäller spelarlöner etc. Likviditeten har varit ett gissel i föreningen under många år. Nu kan man jobba på utan att känna flåset i nacken från kron-Kalle.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Likviditeten har varit ett gissel i föreningen under många år. Nu kan man jobba på utan att känna flåset i nacken från kron-Kalle.