1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1533775

Sv: Apropå nånting...

Nya jackan framtagen till utomhusmatchen. Måste ha. Snyggaste på länge. Bara att beställa det ska jag göra.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Mäster T: Jackan ser ut att vara hämtad från en amerikansk highschool film från åttiotalet..

Sv: Apropå nånting...
Mäster T: sen skulle jag inte använda den på utomhusmatchen om det är tanken, vi kommer se ut som ett turister direkt i från skogen där alla bär lika så vi inte ska tappa bort varandra.

Sv: Apropå nånting...
Mäster T: Njaaa det vette fasen. Om man är upp till tretton som Uffe Elwing sa.
Jag är mer inne på dun

Sv: Apropå nånting...
Mäster T: ja bort med ränderna nedtill mörkare röd så hade den sett någorlunda gjord för vuxna.

Sv: Apropå nånting...

Baksida.


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.